Šiju, šiješ, šijeme a s námi i všichni čerti

Bodensee Quiltfestival 2009

27. května 2009 v 11:18 | Marcelka |  Výlety za patchworkem

Ve čtvrtek 21.5. ve 20:00 mi manžel oznámil, že zítra, to je v pátek, mě veze do Prahy a odjíždím s Janou Haklovou a holkama do Německa na výstavu patchworku. První má myšlenka byla : nemám ušitou cestovní deku. To jsme si slíbily při posledním našem výletu. Sedla jsem k šicímu stroji a stihla jsem ušít jen bloky a to jsem šla spát skoro ve dvě ráno. Strašně mě to mrzelo, ale já nikam jet neměla. Ráno po čtvrté jsme vyjeli. A na sraz jsem dorazila úplně přesně. Honza (syn Jany Haklové) přijel úplně na čas. Nasedli do auta a odjeli směr Plzeň, kde přisedla Jana s malým Tomášem (4 roky). To jsem si užívala po cestě jsme probírali "Kobru v 11", hráli "prší", koukali po všem co jsme po cestě potkali. Stihli jsme se zastavit u kamarádky Drahušky v městečku Wangen. Kde jsme viděly překrásné korále které Drahuška dělá. Na obrázku chybí Monika - fotí.
A naše první patchworková zastávky byla v Bad Grönenbach. Prošly jsme si překrásné městečko a navštívily výstavu. Zaujaly mě krásné květinové dekorace. A samozřejmě výtvory, které nemám ani sílu všechny umístit na blog. Tak jen toto. To jsou quilty stejný vzor jiné látky a vyjdou rozličné výtvory.
Na ubytování do městečka Singen jsme dorazili až k osmé večerní. Ještě na nás čekala večeře a dospání předešlé noci.
Ráno jsme vyjeli a všechna děvčata byla natěšena na výstavu u jezera. Ale přijeli jsme dřív tak jsem ještě stihli procházku po městečku Möos a došli až k jezeru. A hurá na výstavu, vystavovala skupina "Freischerler". Pro mě některé věci známé a některé ne. Ale všechno bylo pěkné. V patře vystavovala Petra Dresing. Tam se nesmělo fotit. Vystavené exponáty byly z hedvábí - no nádhera.
Přejeli jsme do Hegne kde byla malounká výstava v domě pod klášterem. Měly jsme štěstí, že nás sestra představená pustila dřív než ve výstavní hodiny.
A zase přejezd, tentokrát do "Mořského muzea" v Kreuzlingenu. Exponáty byly zakomponovány do vystavených artefaktů. To teda bylo něco. Móóc hezké. Smůla je smůla. Nejdřív došly baterie v blesku a pak i ve fotoaparátu . Ale pár fotek vyšlo.
V neděli nás čekala návštěva Radolfzellu, kde ve třech výstavních prostorách byly exponáty. Kromě jednoho malého jsme prošly všechno a stíhaly jsme i něco málo nakoupit.
V přízemí nás okouzlila svými výtvory Japonka Noriko Endo.
A mě se moc líbily práce Eriky Lenhart .
Která dělá i takovéto krásné bílé práce. Nádherné.
Tento výlet se moc vydařil. A kdo se vlastně výletoval ?
Zleva Naďa, Marta, Jana, Lída, já a u nohou nám klečí Monika.
Děkuji Janě Haklové za výbornou organizaci , Honzovi, za perfektní kočírování auta a malému Tomovi za pěkně strávený čas v autě. Děvčatům byla fajn. A pak manželovi, že mě "vyhnal" .

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.